Nagy verseny

8.000 Ft feletti vásárlás esetén 10%, 24.000 Ft feletti vásárlás esetén 20% KEDVEZMÉNY a kosárban

Ön is felteszi magának a kérdést, miként müködik a Shipgratis.hu webáruház

1. Hogyan lehet INGYENES a postaköltség?

 1.1 Kínálatunknál nem lenne probléma a postaköltség árát egyenesen a termék árába kalkullálni úgy, hogy azt az ügyfél ne vegye észre. Azonban mi minden minden drágább árfekvésű terméket olcsóbban tudunk kínálni. Hogyan lehetséges ez? 

 1.2 Termékeinket egyenesen az elsődleges beszállítókon keresztül küldjük. A mai világban már nyilvános titoknak számít, hogy minden elektornikai cikk és egyéb termékek is Kínából vagy Taiwanról származnak. Tehát mi úgy döntöttünk, hogy a lehető legkedvezőbb feltételek mellett küldjük ezeket a termékeket  ügyfeleinknek, egyenesen a termék gyártásának őshazájából. 

 1.3 Az ár tehát így mentes marad a beszállítók és nagykereskedők által hozzáadott nyereségtől. Kínálatunkban lévő termékeink árát próbáljuk mindig versenyképes szinten tartani, mindig egy kicsivel a versenytársak árai alatt. 

 1.4 A postaköltséget sikerült minimalizálnunk nagy mennyiségű küldeményünknek köszönhetően, melyet egyenesen beszállítónk küldenek el ügyfeleinknek. Fontos részét képezi cégpolitikánknak az a müködési elv, mely szerint  nem számolunk fel ügyfeleinknek postaköltséget, hanem ezt inkább saját nyereségünkből vonjuk meg. Első látásra ez értelmetlennek tűnhet. Azonban hasonlítsa csak össze árainkat versenytársaink áraival, és meglátja a különbséget. 

 1.5 A terméket tartalmazó küldeményt tehát Ázsiából postázzuk. A hosszabb szállítási időtől eltekintve (részletesen a Szállítás szekcióban) ügyfeleink nem érzékelnek más különbséget. A küldeményt a Magyar posta szállítja, illetve a legközelebbi postán tudja majd átvenni. 

2. Miként működik a reklamáció?

 2.1 Tudatában vagyunk annak, hogy a reklamált terméket nem lenne célszerű Ázsiaba visszaküldeni, mivel a vásárlót mint pénzügyileg leterhelné, mint sok időt venne igénybe.  

 2.2 Ezért úgy döntöttünk, hogy a reklamációkat magunk intézzük. Az ügyfél a a reklmációs folyamatot egy reklamációs tiket létrehozásával indítja meg. Ezután kap tölünk egy címet, természetesen Magyarország területén, ahová visszapostázhatja a terméket, a többit pedig mi intézzük el, akárcsak egy klasszikus webáruházban. A reklamációs folyamat felgyorsítása érdekében a legtöbb esetben egyenesen arra kérjük beszállítóinkat, hogy küldjenek új terméket. 

 2.3 Mi történik, ha a küldemény egyszerűen elkallódik a szállítás során? Ilyen esetben minden felelősséget magunkra vállalva, saját költségre küldetjük el ismételten a terméket beszállítónktól. 

3. Hogyan fizetheti ki az ügyfél a megrendelt terméket?

 3.1 Amint az a Shipgratis.hu webáruház jellegéből adódik, a megrendelést az ügyfél csupán banki átutalással fizetheti ki. 

 3.2 Utánvéttel nem lehetséges fizetni az Ázsiából küldött termékekért.

4. RAKTÁRON jelzésű termékeink Csehországból 2 nap alatt érkeznek

 4.1 Ügyfeleink kéréseinek eleget téve, gyorsabban szállítjuk a legkedveltebb termékeinket, melyeket a Plzeňben található raktárból küldünk. A Raktáron jelzésű termékek szállítási ideje  2 nap a küldéstől számítva Magyarország területére. 

Amennyiben bármilyen kérdése, vagy észrevétele akad, bátran vegye fel a kapcsolatot  ügyfélszolgálatunkkal .