Hogyan reklamálhatja a terméket?

Problémája akadt a rendelt termékkel, vagy megrendelése még nem érkezett meg?

Ne szomorkodjon, nyújtson be nálunk reklamációt, s mi mindent megteszünk azért, hogy ismét mosolyt varázsoljunk az arcára.

 

Hogyan reklamálhat:

1. Jelentkezzen be felhasználói fiókjába a rendelések kezelésébe ITT válassza ki a megrendelést, mely a reklmálni kívánt terméket tartalmazza, és kattintson a Megjeleníteni gombra. 

2. A választott terméknél kattintson a Reklamáció gombra, majd válasszon az előre kitöltött válaszok közül. Amennyiben a reklamációt új termék küldésével kívánja megoldani, ismételten számolnia kell majd a szállítási idővel, mely az eredeti termékre is vonatkozott. 

3. A reklamáció menetéről e-mailben értesítjük majd. Amennyiben bármilyen további információra lesz szükségünk reklamációja elintézéséhez, tiketben vesszük fel Önnel a kapcsolatot. 

4. Amennyiben a pénzvisszafizetést jelölte meg a reklamáció preferált megoldási módjaként, elsőként mindig egy kupont ajánlunk majd fel, mely a reklamált termék árának 115%-át teszi ki, s melyet a következő vásárlásnál válthat be. Amennyiben Ön inkább a pénzvisszafizetést választaná, szívesen utaljuk vissza a vételárat számlájára, elég e-mailben elutasítani a kupont, vagy az alábbi linken ITT

TIPP! Ha egy sérült vagy más módon nem megfelelő terméket reklamál/küld vissza, csatolja a reklamációs űrlaphoz fényképét is, leginkább abban a borítékban, melyben kézbesítve volt a termék. A legtöbb esetben ugyanis ilyen reklamáció esetén nem kérjük majd a sérült termék visszaküldését, és küldjük is a csereterméket vagy visszafizetjük a pénzt. Ha a reklamáció helyzete megkívánja a termék visszaküldését, a visszaküldési címet tiketben küldjük majd el Önnek. 

FIGYELMEZTETÉS! Sosem küldje vissza hamarabb a sérült terméket reklamációra, mielőtt kitöltené a reklamációs űrlapot. A legtöbb esetben nem szükséges visszaküldeni a terméket. Amennyiben már visszaküldte a terméket, ne idegeskedjen, a csomagot természetesen nem utasítjuk el, csupán ennyivel is elhúzódik a reklamáció ideje.  A reklamációt ne küldje az  ATELI, s.r.o. címére, itt csupán havonta kétszer vesszük át a postát. A reklamációt sose küldje utánvétre, az ilyen küldeményeket elutasítjuk és visszaérekznek majd Önhöz, a feladóhoz.