Nagy verseny
  • A megrendelés állapota
  • A szállítások
  • Reklamáció / Áru visszaküldése
  • Ügyfélfiók, megrendelés létrehozása
  • Fizetési módok
  • Az áru raktáron van
  • Postaköltség
  • Áru - leírások, elérhetőség, helytelen leírás
  • E-mail hírlevél előfizetés
  • Vásárlási nyugta
    • Hogyan törölhetem vagy módosíthatom a megrendelésemet?
    • Ha meg szeretné szüntetni vagy megváltoztatni a megrendelését, kérjük, hozzon létre egy tiketet a megrendelési számmal együtt, és mi törljük vagy módosítjuk azt. Fizetett megrendeléseket nem lehet törölni.

    • Milyen állapotban van a megrendelésem, mikor érkezik az áru
    • Milyen állapotban van a rendelése a leggyorsabban megtudja a következő linkre való bejelentkezés után: ITT

    • Nem kapok e-mailt a megrendelés állapotáról
    • Ha nem járnak Önnek e-mailek a rendelés feldolgozási folyamatról, először ellenőrizze, hogy nincs-e tele a postafiókja. Ha a postafiókban van elég hely, kérjük, ellenőrizze, hogy nincs-e tömeges vagy kéretlen levelek közt. Ezután ellenőrizze ügyfélszámláját, hogy helyesen írta-e be az e-mail címet. Ha mindkettő rendben van, vagy nem tud bejelentkezni egy ügyfélszámlára, kérjük, forduljon hozzánk ügyfélszolgálatunkon keresztül. A megrendelés végrehajtási folyamatát a bejelentkezés után is követheti itt: ITT

    • A szállítási idő lejárt, és az áruk nem érkeztek meg, hogyan tovább?
    • Először is, ellenőrizze, hogy a szokásos szállítási idő 10-40 nap (raktáron Csehországban 5 szállítási nap) eltelt az áru szállítási ideje a szállító által történő feladásának napjától, nem a megrendelés időpontjától. Az egyes termékek rendelésétől való elküldésének napján további információkat küldünk az e-mail címére. Mivel a termékeket külön postázzuk, ezért előfordulhat, hogy nem egy időpontban történik a kézbesítés.. A küldemény érkezhet a postafiókjába vagy a postára. Sajnos a postafiókjába nem mindig hagynak értesítést a csomagról hogy már felvehető. Ha külföldi szállítónktól rendelte a terméket, és a küldemény nem érkezett meg az Önnek küldött e-mail után 10-40 napon belül, javasoljuk, hogy érdeklődjön a postán, hogy megakadályozza a visszaküldést. Ha a szállítási idő lejárt, és a termék még nem érkezett meg, és nincs a postán sem, ítöltse ki a reklamációt az itt található utasításoknak megfelelően: ITT mi újraküldjük Önnek a terméket, vagy visszatérítjük a pénzét az Ön választása szerint.

    • Mikor érkezik meg a rendelés?
    • A raktáron lévő termékeinket álltalában szállítjuk 5 napon belül. Az egyes termékek rendelésétől való elküldésének napján további információkat küldünk az e-mail címére. Mivel a termékeket külön postázzuk, ezért előfordulhat, hogy nem egy időpontban történik a kézbesítés.. A küldemény érkezhet a postafiókjába vagy a postára. Sajnos a postafiókjába nem mindig hagynak értesítést a csomagról hogy már felvehető. Ha külföldi szállítónktól rendelte a terméket, és a küldemény nem érkezett meg az Önnek küldött e-mail után 10-40 napon belül, javasoljuk, hogy érdeklődjön a postán, hogy megakadályozza a visszaküldést. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, ha letelt a szállítási határidő.

    • Fizethet postai úton?
    • Postai úton kifieztett rendelést sajnos nem tudjuk azonosítani a rendeléssel, ezért kérjük küldje el a befizetési csekk másolatát az e-mail címünkre és ez alapján tudjuk jóvá írni az összeget és postázni a terméket. A számlaszám tulajdonosa: ATELI S.R.O. Számlaszám: 11600006-00000000-79293837 A bank neve: ERSTE BANK HUNGARY ZRT.

    • Mennyi ideig tart a szállítás?
    • A szállítási idő általában a küldés napjától számított 10-40 nap, nem pedig a megrendelés elkészítésének napjától számítva. A szállítási idő hosszú, mert az árut közvetlenül külföldi beszállítóktól küldjük Önnek, ügyfeleinknek. Ez nem vonatkozik az „Raktáron” és „Kiárusítás” címkével ellátott árukra, amelyeknek a kézbesítési ideje 5 nap a feladás napjától. E-mailben éretesítjük a postázásról. Ha a raktárról rendel terméket és a külföldi szállítótól, akkor minden egyes tétel külön-külön érkezik az adott tételnek megfelelő szállítási idő alapján. A megrendelésből származó áruk több raktárból szállíthatók, mivel sok külföldi beszállítóval dolgozunk. Ezért fokozatosan többszörös szállítmányban kaphatja meg.

    • Nem találta meg a kérdését?
    • Keresés tudásbázisunkban
    • Csak a megrendelés egy része jött, mi a helyzet?
    • A megrendeléseket több raktárból szállítjuk. Mivel a termékeket külön postázzuk, ezért előfordulhat, hogy nem egy időpontban történik a kézbesítés. Tehát, ha csak a megrendelés egy része érkezik meg, győződjön meg róla, hogy várni fogja a megrendelés többi részét. Kérjük, ne vegye fel velünk a kapcsolatot, amíg a teljes szállítási idő le nem telik. A bejelentkezés után nyomon követheti a megrendelését a becsült szállítási dátummal rendelkező minden egyes elemét: ITT

    • Miért nem lehetséges a személyes átvétel?
    • A személyes átvétel nem lehetségesa webáruházunk teljes működése miatt, mert együttműködünk számos külföldi beszállítóval, akitől az árut közvetlenül a raktárukból küldjük Önnek, ügyfeleinknek. Így kapunk alacsony árakat és ingyenes szállítást.

    • Vámeljárás
    • Ha a vámhivatal álltal le lett foglalva az áru, mi segítünk megoldani a helyzetet, az Ön elégedettsége érdekében, mert ez nekünk az első. A mi utasításunk szerint a vámkötelezesttséget gyorsan elintézheti és kompenzáljuk a felmerült költségeket. Ha az árut elkobozták, visszatérítjük a pénzt a megrendelésért.

    • Nem találta meg a kérdését?
    • Keresés tudásbázisunkban
    • Hogyan kell reklamálni, visszaküldeni vagy kicserélni az árut?
    • Nálunk a reklamálni a terméket nagyon egyszerű, megtalálhatja az áruk követelésének vagy visszaküldésének pontos eljárását itt: ITT

    • Nem találta meg a kérdését?
    • Keresés tudásbázisunkban
    • Nem tudok bejelentkezni, elfelejtettem a jelszót
    • Ha nem tud bejelentkezni fiókjába, látogasson el a ITT linkre, és töltse ki e-mail címét. Egy egyedi hivatkozás jelenik meg az e-mailben, miután rákattintott, új jelszót ad meg. Ha nem érkezik e-mail, akkor lehet, hogy van egy postafiókja, vagy egyáltalán nem regisztrált az e-mailben. Ezt egyszerűen ellenőrizheti, amikor megpróbál létrehozni egy fiókot ITT. Ha megadhatja az e-mail címét, még nem regisztrált nálunk.

    • Hogyan csináljunk új rendelést?
    • Ha már vásárolt nálunk, jelentkezzen be fiókjába, helyezze az árut a kosárba, menjen a pénztárba, és kövesse a lépéseket. Ha ez az első vásárlás, tegye az elemet a kosárba, kattintson a Folytatás gombra, és írja be az e-mailt. Az e-mail kitöltése után kattintson ismét a Folytatás gombra, töltse ki a címét, gondoljon ki és töltse ki a jelszót az ügyfélszámlájáról, ahol nyomon követheti a megrendelés előrehaladását. Ezután kattintson a Folytatás gombra a Rendelés összegzése gombra kattintva. A megrendelés elküldéséhez kattintson a Rendelés gombra. Most fizesse ki a megrendelést a látott fizetési információk alapján. E-mailben elküldjük Önnek a megrendelés adatait is.

    • Nem találta meg a kérdését?
    • Keresés tudásbázisunkban
    • Hogyan fizethetek? Fizethetek utánvéttel?
    • Fizethet online kártyával, banki átutalással, pénzbefizetéssel az Erste bankba, vagy A típusú csekkel. A fizetési utasítások a megrendelés befejezése után kerülnek megjelenítésre, elküldve az e-mail címre, és megtalálhatók a Saját fiók -> Rendelésem alatt is. Az utánvételes fizetés csak a Raktáron kategóriában ITT található termékek esetében lehetséges. A vásárlási galéria jellegéből adódóan más termékekre történő utánvétel nem lehetséges, mivel számos külföldi beszállítóval dolgozunk, akiktől az árut közvetlenül az Ön, ügyfeleinknek küldjük. Az egyik megrendelés ezért több raktárból szállítható, külföldi szállítmányok esetében pedig egyáltalán nem elérhető az utánvétel. Ha félnek előre fizetni, látogasson el az olodalunkra a Raktáron lévő termékeinket rendelje meg utánvétellel.

    • Nem találta meg a kérdését?
    • Keresés tudásbázisunkban
    • Ha az áru raktáron van, mikor kapom meg?
    • A kosárba csak azokat a termékeket lehet elhelyezni és megrendelni, amelyek fizikailag raktáron vannak raktárunkban vagy a szállítónál. A raktáron lévő termékeket 5 napon belül szállítjuk, a külföldi szállítók a küldéstől számított 10-40 napon belül szállítják. Az egyes termékek rendelésétől való elküldésének napján e-mail információkat küldünk Önnek. A megrendelésből származó áruk több raktárból szállítjuk. Ezért többszörös szállítmányokban is küldjük. A küldemény érkezhet a postaládájába vagy a postára. Sajnos a posta nem mindig hagy értesítőt hogy a csomag már felvehető. Ha külföldi szállítótól árut rendelt, és a küldemény nem érkezett meg az Önnek küldött e-mail 10-40 napon belül, javasoljuk, hogy érdeklődjön a postán, hogy megakadályozza a termék visszaküldését. Kérjük, csak akkor vegye fel velünk a kapcsolatot, ha már a teljes szállítási idő letelt.

    • Nem találta meg a kérdését?
    • Keresés tudásbázisunkban
    • A postaköltség tényleg INGYENES?
    • Igen, a postaköltség az volt, és minden termékünkre INGYENES lesz. Soha nem számítunk fel semmilyen díjat az áruk szállításával kapcsolatban, még reklamáció esetén sem.

    • Nem találta meg a kérdését?
    • Keresés tudásbázisunkban
    • Jelöletlen magok érkeztek, hogyan tudom melyik melyik
    • Minden egyes vetőmagfaj egy külföldi szállítótól származik, külön szállítmányban. Minden egyes szállítmány számát megtalálja a címzett neve mellett a címkén (pl. Szabó György # 123456). Ezen számok listáját megtalálja a bejelentkezés után a küldemények kezeléséhez ITT. A számok segítségével könnyen megtudhatja, melyik szállítmány melyik mag.

    • Nem találta meg a kérdését?
    • Keresés tudásbázisunkban
    • Hogyan csökkenthetem a frekvenciát, vagy megszakíthatom az előfizetésemet, és hogyan újíthatom meg újra?
    • Ha szeretné csökkenteni a hírlevelünk egy hétre történő elküldésének gyakoriságát, vagy teljesen lemondani, kattintson a hírlevél aljára a megfelelő kijelentkezési gombra, hogy törölje a híreket a bevásárló galériából ShipGratis.hu kattintson ide. Ha kiválasztja hogy hetente egyszer küldjük a hírlevelet, akkor csak a legnépszerűbb ajánlatokat küldjük el ügyfeleink között. Ha teljesen megszünteti az előfizetését, és meg szeretné újítani, akkor ezt megteheti ITT

    • Nem találta meg a kérdését?
    • Keresés tudásbázisunkban
    • Hol találom a vásárlási nyugtát, garancialevelet?
    • Nem adunk ki garanciális levelet, nem szükséges a panasz benyújtásához, elég a rendelési szám. Az értékesítési nyugtát a Saját fiók -> Rendelésem alatt letöltheti a rendelési sorban található PDF számla linkre kattintva. Ha egynél több szállítótól rendelt a megrendelésben, a nyugták száma letölthető. A Raktáron lévő termékekre az ATELI Goods, s.r.o. állítja ki a számlát. A külföldi beszállítóktól származó áruk értékesítési okmányait ezek a szállítók adják ki, és eleget tesznek a külföldi számviteli dokumentumként történő elszámolás követelményeinek, ez nem adójogi dokumentum az Áfa törvény szerint.

    • Nem találta meg a kérdését?
    • Keresés tudásbázisunkban

Sajnáljuk, nincsenek cikkek a keresett kifejezésre. Próbálkozzon újra egy másik keresési kéréssel.

Nem találta meg a kérdését? Vegye fel velünk a kapcsolatot.

  • Fájl csatolása
  • Kijelentem, hogy megismerkedtem az Adatvédelmi szabályzattal, és kérdést szeretnék elküldeni az ügyfélszolgálatnak.

* Kötelező mezők

Telefon szám
Telefon szám: 0618088048

Hívhatnak hétfőtől péntekig 10.00 - 20.00 óráig