Nagy verseny
  • A megrendelés állapota
  • A szállítások
  • Reklamáció / Áru visszaküldése
  • Ügyfélfiók, megrendelés létrehozása
  • Fizetési módok
  • Az áru raktáron van
  • Postaköltség
  • Áru - leírások, elérhetőség, helytelen leírás
  • E-mail hírlevél előfizetés
  • Vásárlási nyugta
    • Hogyan törölhetem vagy módosíthatom a megrendelésemet?
    • Ha meg szeretné szüntetni vagy megváltoztatni a megrendelését, kérjük, hozzon létre egy tiketet a megrendelési számmal együtt, és mi törljük vagy módosítjuk azt. Fizetett megrendeléseket nem lehet törölni.

    • Milyen állapotban van a megrendelésem, mikor érkezik az áru
    • Kedves vásárlóink,

      ha a megrendelése feldolgozás alatt van, kérjük, legyen türelmes.
      A külföldi beszállítók hosszabb szabadsága és a globális logisztikai csomópontokban szigorúbb biztonsági intézkedések miatt a koronavírus elterjedésének megakadályozása érdekében a szállítási idő hosszabb lehet.
      Kérjük, ne aggódjon, megrendeléseit feldolgozzuk.

      Milyen állapotban van a rendelése a leggyorsabban megtudja a formulár kitöltése után:

      Megrendelés állapota

      Nem emlékszem a rendelési számra, szeretnék küldeni egy listát az összesről



    • A szállítási idő lejárt, és az áruk nem érkeztek meg, hogyan tovább?
    • Először is, ellenőrizze, hogy a szokásos szállítási idő 10-40 nap (raktáron Csehországban 5 szállítási nap) eltelt az áru szállítási ideje a szállító által történő feladásának napjától, nem a megrendelés időpontjától. Az egyes termékek rendelésétől való elküldésének napján további információkat küldünk az e-mail címére. Mivel a termékeket külön postázzuk, ezért előfordulhat, hogy nem egy időpontban történik a kézbesítés.. A küldemény érkezhet a postafiókjába vagy a postára. Sajnos a postafiókjába nem mindig hagynak értesítést a csomagról hogy már felvehető. Ha külföldi szállítónktól rendelte a terméket, és a küldemény nem érkezett meg az Önnek küldött e-mail után 10-40 napon belül, javasoljuk, hogy érdeklődjön a postán, hogy megakadályozza a visszaküldést. Ha a szállítási idő lejárt, és a termék még nem érkezett meg, és nincs a postán sem, ítöltse ki a reklamációt az itt található utasításoknak megfelelően: ITT mi újraküldjük Önnek a terméket, vagy visszatérítjük a pénzét az Ön választása szerint.

    • Mikor érkezik meg a rendelés?
    • A raktáron lévő termékeinket álltalában szállítjuk 5 napon belül. Az egyes termékek rendelésétől való elküldésének napján további információkat küldünk az e-mail címére. Mivel a termékeket külön postázzuk, ezért előfordulhat, hogy nem egy időpontban történik a kézbesítés.. A küldemény érkezhet a postafiókjába vagy a postára. Sajnos a postafiókjába nem mindig hagynak értesítést a csomagról hogy már felvehető. Ha külföldi szállítónktól rendelte a terméket, és a küldemény nem érkezett meg az Önnek küldött e-mail után 10-40 napon belül, javasoljuk, hogy érdeklődjön a postán, hogy megakadályozza a visszaküldést. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, ha letelt a szállítási határidő.

    • Nem kapok e-mailt a megrendelés állapotáról
    • Ha nem járnak Önnek e-mailek a rendelés feldolgozási folyamatról, először ellenőrizze, hogy nincs-e tele a postafiókja. Ha a postafiókban van elég hely, kérjük, ellenőrizze, hogy nincs-e tömeges vagy kéretlen levelek közt. Ezután ellenőrizze ügyfélszámláját, hogy helyesen írta-e be az e-mail címet. Ha mindkettő rendben van, vagy nem tud bejelentkezni egy ügyfélszámlára, kérjük, forduljon hozzánk ügyfélszolgálatunkon keresztül. A megrendelés végrehajtási folyamatát a bejelentkezés után is követheti itt: ITT

    • Fizethet postai úton?
    • Postai úton kifieztett rendelést sajnos nem tudjuk azonosítani a rendeléssel, ezért kérjük küldje el a befizetési csekk másolatát az e-mail címünkre és ez alapján tudjuk jóvá írni az összeget és postázni a terméket. A számlaszám tulajdonosa: ATELI S.R.O.
      Számlaszám: 11600006-00000000-79293837
      A bank neve: ERSTE BANK HUNGARY ZRT.

    • Mennyi ideig tart a szállítás?
    • A szállítási idő általában a küldés napjától számított 10-40 nap, nem pedig a megrendelés elkészítésének napjától számítva. A szállítási idő hosszú, mert az árut közvetlenül külföldi beszállítóktól küldjük Önnek, ügyfeleinknek. Ez nem vonatkozik az „Raktáron” és „Kiárusítás” címkével ellátott árukra, amelyeknek a kézbesítési ideje 5 nap a feladás napjától. E-mailben éretesítjük a postázásról. Ha a raktárról rendel terméket és a külföldi szállítótól, akkor minden egyes tétel külön-külön érkezik az adott tételnek megfelelő szállítási idő alapján. A megrendelésből származó áruk több raktárból szállíthatók, mivel sok külföldi beszállítóval dolgozunk. Ezért fokozatosan többszörös szállítmányban kaphatja meg.

    • Módosítas -lehet
    • Kérésére rendelésén módosítottunk .
      További kérdéssel kérem vegye fel velünk a kapcsolatot .

      Köszönjük

    • Rendelési szám
    • Kérem küldje el a rendelési számot ami 4201 -el kezdődik és utána nézünk

      Köszönöm

    • Nem találta meg a kérdését?
    • Keresés tudásbázisunkban
    • Csak a megrendelés egy része jött, mi a helyzet?
    • A megrendeléseket több raktárból szállítjuk. Mivel a termékeket külön postázzuk, ezért előfordulhat, hogy nem egy időpontban történik a kézbesítés. Tehát, ha csak a megrendelés egy része érkezik meg, győződjön meg róla, hogy várni fogja a megrendelés többi részét. Kérjük, ne vegye fel velünk a kapcsolatot, amíg a teljes szállítási idő le nem telik. A bejelentkezés után nyomon követheti a megrendelését a becsült szállítási dátummal, minden egyes elemét a leggyorsabb módja az űrlap kitöltése.

    • Miért nem lehetséges a személyes átvétel?
    • A személyes átvétel nem lehetségesa webáruházunk teljes működése miatt, mert együttműködünk számos külföldi Eladóval, akitől az árut közvetlenül a raktárukból küldjük Önnek, ügyfeleinknek. Így kapunk alacsony árakat és ingyenes szállítást.

    • Szállítmány biztonsága
    • Kedves vásárlóink, már valószinű észrevette, hogy a világban megjelent a koronavírus, amely jelenleg komoly probléma. A Cseh Köztársaságban még nem jelent meg. Ennek a fertőző betegségnek a terjedése miatt számos óvintézkedést megtettek szerte a világon, amelyeket érezhet. „Lehetséges-e fertőzni a koronavírussal, ha az áruimat kínai boltokból rendelem? Ebben az esetben nem kell aggódni. " A ShipGratis.hu virtuális galériája követi az Egészségügyi Minisztérium, a Világpostai Unió és az Egészségügyi Világszervezet ajánlásait, és mindent megtesz annak érdekében, hogy a vásárlás biztonságos, kényelmes és gondtalan legyen. (További információ ITT)) Különösen a légi közlekedés biztonsági intézkedéseivel és az áruk ellenőrzése során alkalmazott rendkívüli intézkedésekkel kapcsolatban lehetséges, hogy a megrendelt szállítmány kézbesítése késhet. Ez a helyzet a betegség érintett területein jelenleg a legtöbb kereskedő előtt áll. Van kérdése a megrendeléssel kapcsolatban, vagy nem sikerült időben kézbesíteni? Vegye fel velünk a kapcsolatot, készen állunk arra, hogy válaszoljunk kérdéseire és megoldjuk a helyzetet. Mindaddig, amíg a megrendeléssel költségek nem merültek fel, vagy mielőtt megküldte Önnek a szállító, lehetősége van azt visszavonni. Törölje vagy ellenőrizze megrendelésének állapotát ügyfélszolgálatunkon keresztül. Hogyan lehet a leggyorsabban megrendelését megtudni az űrlap kitöltésével:

      Megrendelés állapota

      Nem emlékszem a rendelési számra, szeretnék küldeni egy listát az összesről



    • Vámeljárás
    • Ha a vámhivatal álltal le lett foglalva az áru, mi segítünk megoldani a helyzetet, az Ön elégedettsége érdekében, mert ez nekünk az első. A mi utasításunk szerint a vámkötelezesttséget gyorsan elintézheti és kompenzáljuk a felmerült költségeket. Ha az árut elkobozták, visszatérítjük a pénzt a megrendelésért.

    • Szállítási idol
    • rendelése olyan árut tartalmaz, amely külföldi Eladónál elérhető, és szokásos szállítási ideje a feladástól számított 10-44 naptári napig tart, mivel a küldemények közvetlenül külföldről kerülnek feladásra.
      Rendelését 2021-ben szállították ki. Az áru úton vannak önhöz . Kérjük várjon.

      Abban az esetben, ha az áru a megadott határidőn belül nem érkezik meg Önhöz, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk, az esetleges panaszokat Önnel megoldjuk.

      . Megrendelésed állapotáról a lehető leghamarabb tájékozódhatsz bejelentkezés után a fiókodban .

      Ha további kérdése van rendelésével kapcsolatban, írjon nekünk. Szívesen adunk tanácsot.

    • Úton-nem lehet törölni
    • Sajnáljuk, de a már kifizetett rendelést nem lehet törölni, mivel az árut már elküldtük az Ön címére.

      Megrendelését 2021-ben szállították ki.

      Megrendelése olyan árukat tartalmaz, amelyek külföldi eladónknál raktáron voltak, ezért a küldemény feladásától számított 10-44 napos szállítási idővel kell számolni. Amennyiben a kiszállítást követően nem érdekli az áru, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk, készséggel segítünk Önnek az áru visszaküldésében és a reklamáció későbbi rendezésében a visszatérítés útján.

      Köszönöm a megértést,

    • Kompletace
    • Megrendelése jelenleg egy külföldi eladónál feldolgozás alatt van. Az áruk szállítási ideje a feladástól számított 10-44 nap. Csomagjának feladását meg sürgettük a szállítóval e-mailben értesítjük annak feladásáról.

      Köszönöm a megértést.

    • Nem találta meg a kérdését?
    • Keresés tudásbázisunkban
    • Hogyan kell reklamálni, visszaküldeni vagy kicserélni az árut?
    • Nálunk a reklamálni a terméket nagyon egyszerű, megtalálhatja az áruk követelésének vagy visszaküldésének pontos eljárását itt: ITT

    • Reklam-acios-cim
    • Sajnáljuk hogy a termék nem megfelelő.Kérem küldje vissza a terméket erre a címre:

      cégnév: STYLCO CZECHIA, s.r.o.
      utca, házszám: Plzeňská 42
      város: Štěnovice
      irányítószám: 332 09
      Csehország

      nem utánvéttel, a csomagba kérjük mellékelje megrendelési számát. A reklamáció kezeléséről a raktár 30 napon belül értesíteni fogja. Kérem őrizze meg a postai feladóvevényt. Köszönjük.

    • Helytelen számlaszám
    • Kérem ellenőríze a számlaszámát mert a rendszer azt írja hogy a szám helytelen!

      Köszönjük

    • Nem találta meg a kérdését?
    • Keresés tudásbázisunkban
    • Nem tudok bejelentkezni, elfelejtettem a jelszót
    • Ha nem tud bejelentkezni fiókjába, látogasson el a ITT linkre, és töltse ki e-mail címét. Egy egyedi hivatkozás jelenik meg az e-mailben, miután rákattintott, új jelszót ad meg. Ha nem érkezik e-mail, akkor lehet, hogy van egy postafiókja, vagy egyáltalán nem regisztrált az e-mailben. Ezt egyszerűen ellenőrizheti, amikor megpróbál létrehozni egy fiókot ITT. Ha megadhatja az e-mail címét, még nem regisztrált nálunk.

    • Hogyan csináljunk új rendelést?
    • Ha már vásárolt nálunk, jelentkezzen be fiókjába, helyezze az árut a kosárba, menjen a pénztárba, és kövesse a lépéseket. Ha ez az első vásárlás, tegye az elemet a kosárba, kattintson a Folytatás gombra, és írja be az e-mailt. Az e-mail kitöltése után kattintson ismét a Folytatás gombra, töltse ki a címét, gondoljon ki és töltse ki a jelszót az ügyfélszámlájáról, ahol nyomon követheti a megrendelés előrehaladását. Ezután kattintson a Folytatás gombra a Rendelés összegzése gombra kattintva. A megrendelés elküldéséhez kattintson a Rendelés gombra. Most fizesse ki a megrendelést a látott fizetési információk alapján. E-mailben elküldjük Önnek a megrendelés adatait is.

    • Üres email
    • Ön üres emailt küldött számunkra .
      Kérem küldje el újra az emailt .

      Köszönöm

    • Nem találta meg a kérdését?
    • Keresés tudásbázisunkban
    • Hogyan fizethetek? Fizethetek utánvéttel?
    • Fizethet online kártyával, banki átutalással, pénzbefizetéssel az Erste bankba, vagy A típusú csekkel. A fizetési utasítások a megrendelés befejezése után kerülnek megjelenítésre, elküldve az e-mail címre, és megtalálhatók a Saját fiók -> Rendelésem alatt is. Az utánvételes fizetés csak a Raktáron kategóriában ITT található termékek esetében lehetséges. A vásárlási galéria jellegéből adódóan más termékekre történő utánvétel nem lehetséges, mivel számos külföldi beszállítóval dolgozunk, akiktől az árut közvetlenül az Ön, ügyfeleinknek küldjük. Az egyik megrendelés ezért több raktárból szállítható, külföldi szállítmányok esetében pedig egyáltalán nem elérhető az utánvétel. Ha félnek előre fizetni, látogasson el az olodalunkra a Raktáron lévő termékeinket rendelje meg utánvétellel.

    • Befizetés
    • Köszönjük a megrendelését !

      Az összeget megrendeléséhez jóvá írtuk a postázásról értesíteni fogjuk kérem a türelmét .

    • Nem találta meg a kérdését?
    • Keresés tudásbázisunkban
    • Nem találta meg a kérdését?
    • Keresés tudásbázisunkban
    • A postaköltség tényleg INGYENES?
    • Igen, a postaköltség az volt, és minden termékünkre INGYENES lesz. Soha nem számítunk fel semmilyen díjat az áruk szállításával kapcsolatban, még reklamáció esetén sem.

    • Nem találta meg a kérdését?
    • Keresés tudásbázisunkban
    • Jelöletlen magok érkeztek, hogyan tudom melyik melyik
    • Minden egyes vetőmagfaj egy külföldi szállítótól származik, külön szállítmányban. Minden egyes szállítmány számát megtalálja a címzett neve mellett a címkén (pl. Szabó György # 123456).
      Ezen számok listáját megtalálja a bejelentkezés után a küldemények kezeléséhez ITT. A számok segítségével könnyen megtudhatja, melyik szállítmány melyik mag.

    • Módosítás -lehet
    • Sajnálom de szállítás alatt már címen ,színen és db számon nem tudunk módosítani.
      Cím változás esetében kérheti az átirányítást a postán.

      Köszönjük megértését .

    • Angol kérdés
    • Kérem tegye fel kérdését magyarul köszönöm.

    • Nem találta meg a kérdését?
    • Keresés tudásbázisunkban
    • Hogyan csökkenthetem a frekvenciát, vagy megszakíthatom az előfizetésemet, és hogyan újíthatom meg újra?
    • Ha szeretné csökkenteni a hírlevelünk egy hétre történő elküldésének gyakoriságát, vagy teljesen lemondani, kattintson a hírlevél aljára a megfelelő kijelentkezési gombra, hogy törölje a híreket a bevásárló galériából ShipGratis.hu kattintson ide. Ha kiválasztja hogy hetente egyszer küldjük a hírlevelet, akkor csak a legnépszerűbb ajánlatokat küldjük el ügyfeleink között. Ha teljesen megszünteti az előfizetését, és meg szeretné újítani, akkor ezt megteheti ITT

    • Automata válasz
    • elnézést kérünk ez automata üzenet volt kérem ne vegye figyelembe .

      Köszönjük

    • Nem találta meg a kérdését?
    • Keresés tudásbázisunkban
    • Hol találom a vásárlási nyugtát, garancialevelet?
    • Nem adunk ki garanciális levelet, nem szükséges a panasz benyújtásához, elég a rendelési szám. Az értékesítési nyugtát a Saját fiók -> Rendelésem alatt letöltheti a rendelési sorban található PDF számla linkre kattintva. Ha egynél több szállítótól rendelt a megrendelésben, a nyugták száma letölthető. A Raktáron lévő termékekre az ATELI Goods, s.r.o. állítja ki a számlát. A külföldi beszállítóktól származó áruk értékesítési okmányait ezek a szállítók adják ki, és eleget tesznek a külföldi számviteli dokumentumként történő elszámolás követelményeinek, ez nem adójogi dokumentum az Áfa törvény szerint.

    • Nem találta meg a kérdését?
    • Keresés tudásbázisunkban

Sajnáljuk, nincsenek cikkek a keresett kifejezésre. Próbálkozzon újra egy másik keresési kéréssel.

Nem találta meg a kérdését? Vegye fel velünk a kapcsolatot.



  • Fájl csatolása
  • Kijelentem, hogy megismerkedtem az Adatvédelmi szabályzattal, és kérdést szeretnék elküldeni az ügyfélszolgálatnak.

* Kötelező mezők

Telefon szám
Telefon szám: 0662 999052

Hívhatnak hétfőtől péntekig 10.00 - 15.00 óráig