Nagy verseny

8.000 Ft feletti vásárlás esetén 10%, 24.000 Ft feletti vásárlás esetén 20% KEDVEZMÉNY a kosárban

Általános üzleti feltételek a Shipgratis.hu webáruházban

ÁLTALÁNOS ÜZLETI FELTÉTELEK

 

  • Általános rendelkezések - A RAKTÁRON jelzésű termékek vásárlásárlására vonatkozó egyedi feltételek
  • Az áru kiválasztása a rendelésben, rendelés, szerződéskötés
  • Ár, fizetési mód
  • Az áru kézbesítése
  • Egyéb rendelkezések
  • Reklamáció
  • A szerződés megszűnése és módosítása
  • Elállás a szerződéstől és pénzvisszafizetés
  • Személyes adatok védelme
  • Tájékoztató az elektronikai hulladék kezeléséről
  • Cookiek használata
  • Jogviták rendezése

  •  

    1.

    Általános rendelkezések, Közvetítői szerződés

    1.1 A vásárlásakor a vásárló és az eladó között adásvételi szerződés van megkötve, aki ebben az esetben a(z) Shipgratis.hu bevásárlóközpont üzemeltetője az Ateli, s.r.o.

     

    1.2 Az üzemeltető az internetes bevásárló áruház a ShipGratis.hu a szolgáltató a közvetítési szolgáltatások vásárlása a bevásárló galériában egy vállalat, amely az Ateli, s.r.o, ID: 29157013, székhelye Plzeň 4, Moravská 854/2, Doubravka, 312 00, Csehország, regisztrált a cégbíróságon a megyei bíróság a Plzeň C szakasz, 27472 fájl (a továbbiakban: „szolgáltató” vagy „szolgáltató”).

     

    1.3 A szolgáltató arra törekszik, hogy egy harmadik félnek (a továbbiakban: „Felhasználók” vagy „vevők”) lehetősége legyen az internetes galérián keresztül a ShipGratis.hu vásárolni a beszállítóktól (a továbbiakban: „Eladó”), azaz vételi szerződést írni a szállítóval ( a továbbiakban: "Meghatalmazott Megállapodás"). A vevő és a szállító közt a rendelése elküldsésével és kifizetésével közvetítői szerződés jön létre. (a továbbiakban: a szerződés). A szerződés megkötése után a szolgáltató közvetíti a vevő vásárlását a szállítótól a vevő nevében és költségére.

     

    1.4 A Szolgáltató biztosítja a vevő vásárlását a beszállítóktól, és képviseli őket a fizetési vételár (a továbbiakban: a „Szolgáltatás”). A szolgáltatás térítés ellenében van. A Szolgáltató díjazása már szerepel az áruk vételárában.

     

    1.5 Az alábbi felhasználási feltételek szabályozzák a vásárlások beszerzését a Vevő és a Szállító között, és meghatározzák a Szolgáltató és a Vevő jogait és kötelezettségeit a ShipGratis.hu online vásárlási galériában. Az összes szerződéses kapcsolat a Cseh Köztársaság jogrendjével összhangban megkötésre kerül. A fogyasztó, vagy vásárló olyan személy, aki nem folytat üzleti, kereskedelmi vagy egyéb üzleti tevékenységet.

     

    1.6 Vásárló, aki fogyasztó, minden olyan személy, aki üzleti szerződést köt vagy más módon jár el üzleti tevékenységén kívül, vagy a szakma független gyakorlásának hatálya alól. Ha a fogyasztó fél, akkor az általános használati feltételek hatálya alá nem tartozó kapcsolatokat a Polgári Törvénykönyv (89/2012 Coll.) És a fogyasztói szerződéskötésre és a fogyasztóvédelmi törvényre vonatkozó különös rendelkezései szabályozzák (Act. No .. 634/1992 Coll.).

     

    1.7 A vevõ, aki nem fogyasztó, az vállalkozó. A vállalkozó maga végzi el saját számláján és a jövedelemszerző tevékenységért való felelősséget kereskedelmi vagy hasonló módon azzal a szándékkal, hogy következetesen profitra tegyen. A vállalkozót minden olyan személynek tekintik, aki saját vállalkozásaival, termelésével vagy hasonló tevékenységével, illetve szakmája független elvégzésével, illetve esettől függően a vállalkozó nevében jár el. A Szolgáltató és a Vevő - vállalkozó közötti kapcsolatokat az általános felhasználási feltételek szabályozzák, amennyiben azok érintik őt, valamint a Polgári Törvénykönyv általános rendelkezéseit (Act. Számú 89/2012 Coll.).

    2. Áruválaszték a rendeléshez, rendelés, szerződéskötés

     

    2.1 Az áru a Shipgratis.hu honlap virtuális kínálatában felhasználás szerint csoportosítva van képekkel bemutatva. Minden terméknél fel van tüntetve a megnevezés, a termék leírása, az ár és esetleg további kiegészítő információk. Az adott termék kártyáján megtalálja a szállító adatait.

     

    2.2 A Felhasználó (Vevő) az áru kiválasztását a kosárba való helyezéssel végzi el. A rendelés elküldésével a vásárló szerződést köt a szolgáltatóval az áru megrendeléséről a szállítótól.

     

    2.3. A rendelés sikeres létrehozása után az ügyfél e-mailben visszaigazolást kap a rendelés beérkezéséről jelezve a szerződés tárgyát, árát és a fizetés módját, legyen az átutalás vagy a szolgáltató számlájára helyezett összeg. A visszajelzés kézbesítésével a szerződés megkötöttnek nyilvánul.

     

    2.4 A rendelés elküldésével az ügyfél egyúttal megerősíti, hogy megismerkedett az általános használati feltételekkel és egyetért velük.

     

    2.5 A szerződés hatékonysága a szerződés teljesítésének függvénye. A teljesítés függvénye, hogy a vásárló megtéríti a vételárat.

     

    2.6 A szerződés magyar nyelven van megkötve. A megkötött szerződést a szolgáltató archiválja a sikeres teljesítés céljából és harmadik, nem szerződő félnek nem hozzáférhető.

    3. Ár, fizetési mód

     

    3.1 Az általános használati feltételek értelmében árnak bizonyul az az összeg, ami minden terméknél fel van tüntetve, amit a vételár és a szállítási költségekre adott kedvezmény képez a vásárló számára. A szolgáltató nem garantálja a vásárlónak, hogy az ár végleges. A szállítás alatt termék vámeljárás alá eshet. A vámeljárás csak bizonyos összegű 4700 Ft rendeléseket érint. A szolgáltató vállalja, hogy az utólagos költségeket - VÁM, ÁFA és vámköltségek - megtéríti a vásárlónak utalvánnyal a következő vásárlásra, vagy visszatérítéssel. További tájékoztatást és utasításokat a vámkezelésről és a költség-visszatérítési igényről ITT találnak. A külföldi szállítók nem ÁFA fizetők, ezért a tőlük vásárolt termékekre az ÁFA-visszatérítés nem igényelhető. A raktárkészlet termékeket egyenesen az Ateli, Kft. szállítja, mely ÁFA fizető, így a megvásárolt raktárkészletre az ÁFA-visszatérítés vonatkozik.

     

    3.2 Az árat banki átutalással vagy a szolgáltató számlájára készpénz betéttel lehet megtéríteni előre vagy egyéb felkínált online fizetési módszerrel. Az ár akkor tekinthető kifizetettnek, amikor a szolgáltató számlájára az egész összeget ráírják. Az ár kifizetésével a rendelés kötelező érvényűvé válik. Az áruért utánvétellel nem lehet fizetni, aminek oka, hogy az áru külföldi szállítóktól, általában Kínából, Hongkongból és Szingapúrból érkezik.

     

    3.3 Az Alkotmánybíróság Pl.ÚS 26/16. sz. határozatának 2017. december 12-i határozatával megszüntették az e-shopunkban történő elektronikus értékesítés nyilvántartásba vételének kötelezettségét.

     

    4. Az áru kézbesítése

     

    4.1 Az árut a szállító szállítja. A szállítási idő minden terméknél fel van tüntetve. A raktárkészlete n lévő termékeket a küldéstől számított 2 napon belül kézbesítjük. A többi terméknél az egyedi szállítási idő fel van tüntetve a szállítók és az idény szerint (karácsony és további ün nepek). A szállított kézbesítési napok a Szállító által a megrendelt áru kiszállításának napjától számolnak.

    4.2 A raktárkészlet kategóriába sorolt termékek szállítási ideje 2 munkanap csehországi címre és 3 munkanap szlovákiai címre, a kézbesítési idő a termék elküldését igazoló e-mail elküldésével kezd számítódni.

    4.3 Abban az esetben, amikor a szállítók BohemiaPost szolgáltatást használnak, a felhasználó felhatalmazza a szolgáltatás üzemeltetőjét (ZIRAFO, s.r.o, cég azonosító: 06295029, székhelye Sokolovská 1127/118 Plzeň - Bolevec 323 00, Csehország) a következő műveletekhez:

    - a felhasználó felhatalmazza a BohemiaPost, ill. nemzeti fióktelepeit, hogy a szállítmányt átvegye az elsődleges szállítótól a logisztikai HUB címén, amelyet neki átadtak, és lépéseket tegyen a végleges kézbesítés és a rendes gyakorlat által előírt kapcsolódó intézkedések felé. Ez az engedély arra a helyzetre is vonatkozik, amikor az elküldött áruk már a felhasználó tulajdona, és a felhasználó nem veszi át azt;

    - a felhasználó tovább engedélyezi a BohemiaPost szállítót és a nemzeti fióktelepeit, amelyek nevében elvégzik a szállítmány sikeres vámkezeléséhez és későbbi kiszállításához szükséges vámeljárásokat. Különösen képviselet a vámügyekben, a vámtartozás megfizetése, a vámkezeléssel kapcsolatos egyéb díjakkal.


    5. Egyéb rendelkezések

     

    5.1 Kártérítési követeléseket a hibás termékekre csak a szállítónál és nem a szolgáltatónál lehet igényelni.

     

    5.2 A cseh és magyar nyelvű használati utasítások standard módon nem járnak a termékekhez, mivel a termékek szállítói Kínából, Hongkongból vagy Szingapúrból vannak. A szolgáltató azonban igyekszik a maximumot nyújtani a vásárlónak, ezért a bonyolultabb termékekhez elektronikus formában elküldi a cseh vagy a magyar használati utasítást, ha a rendelkezésére áll. Ha nincs ilyen nyelvű használati utasítása, akkor a szolgáltató kötelezi magát, hogy a vásárlót olyan tanácsokkal látja el az ügyfélszolgálatán, hogy a terméket gond nélkül használhassa.

     

    5.3 A szolgáltató kötelezi magát, hogy a szállítmányok esetleg elvesztése vagy károsodása esetén a szállítótól a vásárlóig vezető úton oldani fogja, méghozzá a vásárló javára úgy, hogy az ilyen esetből a vevőnek semmilyen kára ne legyen.

     

    5.4 A szolgáltató nem vállal felelősséget azokért a károkért, melyek a termék helytelen használatából erednek.

    6. Reklamáció

     

    6.1 A szolgáltató kötelezi magát, hogy a vásárló által a szállítótól vásárolt termékekre leadott reklamációt a hatályos jogszabályok értelmében 30 napon oldani fogja. A szolgáltató továbbá kötelezi magát, hogy a reklamációt a csehországi kirendeltségén fogadja, hogy a vásárlónak ne kelljen a megszokottól több pénzt költenie a visszaküldött termékre és azt a szállítónak külföldre visszaküldeni. A szolgáltató ezután saját költségeire elküldi a terméket a szállítónak. A jogszabályok által előírt reklamációs idő a termékre a szolgáltató kirendeltségén átvett időponttól számítódik. A törvényes határidőbe nem számítódik bele a megjavított/új termék szállítási ideje a szállítótól a vásárlónak.

     

    6.2 A Szolgáltató köteles írásban megerősíteni a fogyasztónak a panaszt, a követelés tartalmát és a panasz benyújtásának módját. Ezzel egyidejűleg a Szolgáltató tájékoztatja a fogyasztót arról, hogy a Szállító a követelés rendezésének időpontját és módját hogyan rendezi.

    7. A szerződés megszűnése és módosítása

    7.1 A szerződés felbontása a vásárló részéről a termék kézbesítése előtt nem befolyásolja a szolgáltató tevékenységét, amit a közvetítői szerződés alapján végez mindaddig, míg a szolgáltató a visszalépésről tudomást nem szerez. Ez azt jelenti, hogy a szerződést nem lehet felmondani abban az esetben, ha a szállító már elküldte az árut a vásárlónak. Felhívjuk a figyelmet, hogy az elküldésről szóló információk a rendszerünkben bizonyos késéssel jelennek meg.

    7.2 Ha a szolgáltató utólag megállapítja, hogy a vásárló által megrendelt áru a szállítónál nem elérhető, felkínálja a vásárló számára alternatív terméket (ha az elérhető lesz), ám ha a vásárló nem hagyja jóvá a cserét, akkor a szolgáltató a vásárló által kifizetett teljes összeget visszafizeti és törli a rendelést.

     

    8. Elállás a szerződéstől és pénzvisszafizetés

     

    8.1 Ha az ügyfél a Polgári Törvénykönyv 419. cikke szerinti fogyasztó, pontja értelmében jogszerűen jogosult a Szolgáltatóval és a Szállítóval a 14 napos határidőn belül indokolatlan és szankcionálási kötelezettség nélkül visszavonni a szerződést. Az első mondat határideje a szerződéskötés napjától kezdődik, és ha igen, akkor

    • a) az áru átvételének napjától kezdődően egy értékesítési szerződés
    • b) olyan szerződést, amely többféle árutípust vagy több alkatrészt szállít az áru utolsó szállításának napjától
    • c) olyan szerződés, amelynek tárgya az áruk első szállításának napjától kezdődő rendszeres ismételt termékértékesítés.

    A szerződéstől való elállási jog gyakorlásának céljából a fogyasztónak igazolnia kell, hogy a szerződést a szállítóval és a szállítóval bizonyítottan egyoldalú jogi eljárások formájában vonja vissza. A 363/2013 Coll. Számú kormányrendelet mellékletében indoklás nélküli minta-visszavonási űrlap az alábbiakban található.

    8.2 Mivel ügyfeleinket tiszteletben tartjuk, és a legmagasabb színvonalú szolgáltatást kívánjuk nyújtani, a törvényes 14 napos időszakot 30 napra hosszabbítjuk meg.

    8.3 Visszaküldi az árut ITT. A visszaküldött áruk átvételét a Szolgáltató biztosítja a Cseh Köztársaságban, és a Szolgáltató a saját költségére szállítást biztosít a Szállítónak. A nyertes ajánlattevő a visszavonást követő 14 napon belül visszaküldi a szerződést, anélkül, hogy az okot megadná a fogyasztónak. A Szállító a visszavonást követő 14 napon belül visszajuttatja az általa kapott pénzeszközöket a fogyasztóhoz, anélkül, hogy a fogyasztónak bármilyen okot adna erre (de nem akkor, ha a fogyasztó a fentiek szerint lemondhatja az árut).

    8.4 Amennyiben címre szeretné vissza az összeget akkor csekk feladási díját Önnek kell fizetni, kérem ha lehetséges küldjön számlaszámot hogy az összeget vissza tudjuk küldeni.

    8.5 Mind a Szolgáltató, mind a Vállalkozó jogosult arra, hogy a hirdetett termékekről (például a készlet hozzáférhetőségéről, árképzéséről stb.) és nem rendezhető megrendelési kérdések esetén helytelen információk esetén elláljon a szerződéstől.

    9. Személyes adatok védelme

     

     

    9.1 Az ügyfelek személyes adata a Cseh Köztársaság hatályos jogszabályai szerint, különösképpen a 101/2000-es, a személyes adatok védelméről szóló törvény értelmében vannak kezelve. Az ügyfelek személyes adatai teljes mértékben védve vannak a visszaélés ellen. Az ügyfél a szolgáltatás megrendelésével beleegyezik, hogy a a szolgáltató számára megadott személyes adatai felhasználhatók a rendelés elintézésére és nem lesznek harmadik félnek kiadva, kivéve a szállítót.

     

    9.2 A felhasználó az adatai megadásával vásárlás céljából az internetes bevásárlóközpontban (vásárlás, versenyben való részvétel, feliratkozás a hírlevélre, hozzászólás a beszélgetésbe, az ügyfélszolgálat igénybevétele, stb.) beleegyezik a(z) Shipgratis.hu és a szállító újdonságainak küldésébe az elektronikus címére, amit regisztrációkor vagy a termék megrendelésekor ad meg, továbbá beleegyezik, hogy kereskedelmi tartalmat kapjon erre a címre. A felhasználó beleegyezése a kereskedelmi tartalmak fogadására önkéntes jellegű. A felhasználónak jogában áll ezt a beleegyezés bármikor írásban vagy elektronikus úton visszavonni.

     

    9.3 A személyes adatok meghatározatlan ideig lesznek feldolgozva.

     

    9.4 A felhasználó beleegyezik a következő személyes adatok feldolgozásával: teljes név, e-mail cím, telefonszám, számlázási cím, kézbesítési cím. Ha a „Bolhapiacon” vásárol, akkor a felhasználó beleegyezik, hogy fel legyen tüntetve a vezetékneve első betűje, a keresztneve és a település, ami a kézbesítési címen áll a bevásárlóközpont többi látogatója számára a következő formátumban: József N., Pilzen, 24 forintért vásárolt.

    9.5 Jogos érdeklődés alapján a felhasználó vállalja, hogy beleegyezik a megvásárolt árukkal kapcsolatos kereskedelmi információk küldésébe SMS-ben vagy emailben.


    10. Szállítók

     

    10.1 Helmsman Quality & Technology Services Co., Ltd.

    10.2 Skyvogue Tech Trading Co., Ltd.

     

    11. Tájékoztató az elektronikai hulladék kezeléséről

     

    Tájékoztatjuk az ügyfeleinket, hogy a termékeink ökológiai megsemmisítését (a RAKTÁROn jelzésű termékekre vonatkozik) a Cseh Köztársaság 185/2001-es, hulladékról szóló törvénye, valamint a Cseh Környezetvédelmi Minisztérium 237/2002-es rendelete, az „Együttes teljesítmény biztosításáról szóló szerződés” alapján a kollektív rendszer alapján az OFO recycling Kft., (s.r.o.), székhelye: Nám. T. G. Masaryka 11/9, 690 02 Břeclav biztosítja. A hulladékgyűjtőhelyek listája, azok nyitvatartása és elérhetőségei a www.oforec.cz honlapon megtalálhatók.
    Ha már nem működő elektronikai eszköztől szeretne megválni, leadhatja azt az utolsó eladónak, akinek törvény írja elő, hogy az eszközt köteles átvenni, ha a fogyasztó új eszközt vásárol nála (darabot darabért rezsim).
    A már nem működő, használt termék semmilyen esetben sem kerülhet a kommunális hulladék közé vagy máshová, mivel az ilyen eszközök egy sor veszélyes anyagot tartalmazhatnak, de akár értékes anyagokat is, ami újrahasznosítható belőlük.
    A nem működő elektronikai eszközöket ne szerelje szét, teljesnek kell lennie.

    Hozzájárulunk az elektronikai eszközök visszavételéhez
    A kiszolgált elektronikai eszköz nem való a kommunális szemétbe. A teljes (nem szétszerelt) eszközt a visszavételi ponton kell leadni.

    A fogyasztók ingyenesen leadhatják az elektronikai eszközöket:

     

    · a település hulladékgyűjtő udvarában, mely az OFO Recycling kollektív rendszer alapján visszavevő hely, vagy annak a településnek a hulladékgyűjtő udvarában, ahol a fogyasztónak állandó lakhelye van, az üzletben, ahol új elektronikai eszközt vásárol (darabot darabért) vagy más visszavevő helyen.

     

    Azzal, hogy az elektronikai hulladékot a megfelelő helyre adja le lehetővé válik, hogy
    a hulladék be legyen vonva az ökológiai megsemmisítés folyamatába, aminek az eredménye a rendes feldolgozás és újrahasznosítás. Az újrahasznosítási díjat a termék ára tartalmazza.


    Cégünk felelősséget vállal a termékeiért, azok gyűjtését és ökológiai megsemmisítését pedig anyagilag támogatja.

     

    Figyelmeztetés: A használt elemek és akkumulátorok, amit helytelenül a mindennapi szemétbe dobnak ki, súlyosan károsíthatják a környezetet. Idővel káros, ún. nehéz fémek szabadulnak fel belőlük, melyek szennyezik a talajt, a talaj és felszíni vizeket egyaránt, továbbá bizonyított tény, hogy káros hatással van az ember egészségére. Az elemekben lévő nehéz fémek újrahasznosításával energiát és alapanyagot lehet megtakarítani. Az áthúzott hulladéktároló jelképét egyenesen az elemeinken is megtalálhatja, azok csomagolásán vagy a elektronikai eszközökön, melyek elemet vagy akkumulátort tartalmaznak. Ez a jelkép azt jelenti, hogy az elem nem való a szemetesbe, hulladéktárolóba és a kommunális hulladékgyűjtőedényébe. Az elemek kidobása kommunális hulladékgyűjtőkbe, valamint a szabad természetbe szigorúan tilos.

    Újrahasznosítási díjak

    A termék ára tartalmazza annak ökológiai megsemmisítését az OFO Recycling engedélyezett rendszerrel.

    Specifikus rendelkezések a használt elemek és akkumulátorok megsemmisítésére

     

    Cégünk, látja el a cseh piacot hordozható elemekkel és akkumulátorokkal, és tájékoztatja önöket arról, hogy a visszavételt is biztosítjuk az önök által szállított hordozható elemekre és akkumulátorokra az ASEKOL felhatalmazott kollektív rendszer által az „Együttes teljesítmény biztosításáról szóló szerződés” alapján.

    A használt akkumulátorokat és elemeket a következő helyeken ingyen megsemmisítésre leadhatja:

    · bármelyik nyilvános visszavételi helyen, ha az éves fogyasztása 20 kg-nál kevesebb (a nyilvános visszavételi helyek listája itt megtalálható: www.asekol.cz),

    · kereskedelmi képviselőnknek / forgalmazónknak,

    · egyenesen az ASEKOL társaságnak, ha az éves fogyasztása 20 kg-nál több (az ingyenes szerződéskötésért kérem vegye fel a kapcsolatot az ASEKOL Kft.-vel).

     

     

     

    Jogszabályok

    Az Európai Unió irányelvei

    · Az európai parlament és tanács 2002/96/EC, az elektronikai hulladékról és elektronikai eszközökről szóló rendelete (angolul/magyarul)

    · Az európai parlament és tanács 2002/95/EC, bizonyos káros anyagok alkalmazásának korlátozása az elektronikai eszközökben (angolul/magyarul)


    A Cseh Köztársaság 185/2001-es, módosított, hulladékról szóló törvénye

    A 352/2005-ös törvény végrehajtási rendelete

     

    A 352/2005-ös, az elektronikai eszközökkel és hulladékkal való bánásmódról szóló rendelet

    Figyelmeztetés:

    A használt elemek és akkumulátorok, melyek helytelenül a mindennapi szemét közé került, súlyosan károsíthatják a környezetet. Idővel káros, leginkább az ún. nehéz fémek szabadulnak fel belőlük, melyek szennyezhetik a talajt, a talajvizet és felszíni vizeket, továbbá bizonyított, hogy károsan hatnak az ember egészségére is. Az elemekben lévő fémek újrahasznosításával jelentős energetikai és alapanyag megtakarítást lehet elérni.

     

    Az áthúzott hulladéktároló jelképét megtalálja az elemeinken, azok csomagolásán vagy az elektronikai eszközök, melyek elemeket vagy akkumulátort tartalmaznak. Ez a jelkép azt jelenti, hogy az elem nem való a szemetesbe, hulladéktárolóba és a kommunális hulladékgyűjtőedényébe. Az elemek kidobása kommunális hulladékgyűjtőkbe, valamint a szabad természetbe szigorúan tilos.

     

    12. Sütik (cookie) használata

     

    A felhasználó az internetes bevásárlóközpont használatával a szolgáltatónak a beleegyezését adja az ún. „cookies” feldolgozására, amivel megkönnyíti a szolgáltató társaság tájékoztató szolgáltatását, a Cseh Köztársaság 95/46/ES, a sütik és hasonló eszközök céljáról szóló irányelve alapján. Biztosítva van, hogy a felhasználók tájékoztatva legyenek arról, hogy milyen információk lesznek mentve azokba az eszközökbe, amit használnak.
    A felhasználók ezt a lehetőséget elutasíthatják, hogy a sütik vagy hasonló eszközök el legyenek mentve az eszközeikre, pl. azzal, hogy a böngészőjében beállítja az anonim böngészés funkciót.

    12.1 A sütik használatának feltételei

    Mi az a süti (cookie)?

    A „cookies” fájlok kis méretű szöveges fájlok, melyek az Ön eszközére vagy annak memóriájába van mentve. Ezek a fájlok honlapunknak lehetővé teszik, hogy információkat gyűjtsünk az Ön böngészőhasználatáról, oldalak látogatásáról, a böngészője beállításáról, a nyelvről, amit a leggyakrabban használ és további információkat. Így, ha legközelebb honlapunkra látogat, akkor az sokkal gyorsabb és személyre szabottabb lehet. A süti fájlok nélkül a honlapunk lapozgatása sokkal bonyolultabb lehet. Ezek a fájlok többek között segítenek abba, hogy a kínálatunkat testre szabjuk az Ön igényei szerint és használhassuk a Google Analytics szolgáltatás. Általános tájékoztatást a sütikről pl. itt is olvashat: (https://hu.wikipedia.org/wiki/HTTP_cookie)
    A süti fájlok használata nem feltétlenül jelenti azt, hogy megosztja velünk személyes adatait, ám abban az esetben, ha erre mégis sor kerül (pl. annak érdekében, hogy kézbesíteni tudjuk a megrendelt termékeket) előfordulhat, hogy a személyes adatai és a cookies fájlokban lévő információk össze lesznek kötve, de csak azért, hogy javíthassuk kínálatunkat, ami így meg fog felelni az Ön személyes igényeinek. A személyes adatokat természetesen biztonságban tartjuk a legmodernebb technológiák segítségével és további személyekkel, cégekkel csak a legszükségesebbeket osztjuk meg. Néhány esetben azonban a személyes adatok kiadására a törvény kötelezhet minket.

    Meg tudom akadályozni, hogy a sütifájlok automatikusan mentésre kerüljenek?

    Igen, elég, ha a honlapunkra látogatás előtt a böngészőjén beállítja az anonim böngészést. A süti fájlok használatát az internetes böngészője segítségével állíthatja be. A böngészők többsége a sütiket automatikusan fogadja már az alapbeállításban. A sütiket a böngészője segítségével letilthatja vagy beállíthatja, hogy csak némelyiket mentse a gépe. Ebben az esetben azonban előfordulhat, hogy honlapunk néhány oldala nem fog helyesen megjelenni, a böngészés bonyolultabbá válik és nem fognak megjelenni a termékek az Ön igényei szerint.
    Megállapíthatom valahogy, hogy a szolgáltatónak milyen személyes adataim állnak a rendelkezésére? Ellenőrizhetem azok helyességét? Visszavonhatom az adataim feldolgozására adott beleegyezésem?
    Igen, elég, ha felkeresik ügyfélszolgálatunkat.

    Milyen sütifájlokat használunk:

    Az általunk használt sütifájlok az időtartamuk szerint két alaptípusba sorolhatól. A rövidtávúak, az ún. „session cookie”, melyek ideiglenesek és csak addig vannak mentve az eszközére, míg a böngészőt be nem zárja, valamint a hosszútávúak, az ún. „persistent cookie”, melyek sokkal tovább mentve maradnak az eszközén vagy addig, amíg azokat manuálisan el nem távolítja (a sütik megőrzése az eszközén azok beállításától függ vagy a böngésző beállításától függ).

     

    A funkciók szempontjából, amit az egyes sütik teljesítenek, azok feloszthatjuk:

    • konverzre, lehetőséget ad különböző árusítócsatornák elemzésére

    • trackingre, a konverzekkel kombinálva segítenek elemezni az egyes árusítócsatornák teljesítőképességét

    • remarketingre, a reklámok testre szabására használjuk és ezek helyes megcélzására

    • analitikusra, segítenek növelni honlapunk a felhasználói kényelmét azzal, hogy megértsük, hogyan használják azt a felhasználók

    • esszenciálisra, a honlap alapfunkcionalitásához fontosak

    Néhány sütifájl olyan információkat gyűjthet be, amit ezután egy harmadik fél használ fel és melyek, pl. egyenesen a reklámtevékenységünket támogatják (ún. „harmadik fél cookie”). Pl. információk a honlapunkon vásárolt áruról megjelenhetnek egy reklámügynökségnél, hogy hatékonyabban tudjuk megjelentetni az internetes hirdetéseinket az Ön által látogatott honlapokon. Ezek alapján az adatok alapján azonban nem lehet Önt azonosítani.

    A honlapjainkon a következő sütifájlokat használjuk (Kiadó, típus, időtartam):

    • AdWords Tracking, Remarketing, 90 nap

    • Facebook, Tracking, Konverz, persistent

    • Google Analytics (_ga, cid, utmv, utmz, utma, utmb, utmc), Analytical, Tracking, persistent, 6 hónap, persistent, 6 hónap, persistent, persistent, session

    • Heureka, Tracking, Konverz, persistent

    • asid, Essential, eltérő lehet

    • https_enabled, Essential, eltérő lehet

    • s_pers_c6, Essential, eltérő lehet

    • s_pers_c5, Essential, eltérő lehet

    • ngEnabled, Essential, eltérő lehet

    • php,phtml,php3, Essential, eltérő lehet

    • recently_viewed, Essential, eltérő lehet

    • Sklik, Tracking, Remarketing, 30 nap, max. 540 nap

    • Áru, Tracking, Konverz, persistent

    13. Vitarendezés

    A vásárló és a szolgáltató/szállító közti vitákat rendes bíróságon vagy a fogyasztói jogviták peren kívüli megegyezésével (ADR) a Cseh Kereskedelmi Felügyelet által, melynek székhelye Štěpánská 567/15, 120 00 Prága (Praha) 2, statisztikai számjegy (IČ): 000 20 869, bővebb tájékoztatás a www.coi.cz honlapon.
    A fogyasztó az Európai Bizottság által létrehozott online vitarendezési platformot is felhasználhatja a http://ec.europa.eu/consumers/odr/ címen.

     

     

     

    Ezek az üzleti feltételek 26.9. 2019-án lépnek érvénybe

     

     


     

    A szerződéstől elállási értesítés mintája


    A szerződéstől való ellálásról szóló értesítés


    CÍM (itt a fogyasztónak be kell írnia a nevét és vezetéknevét / cégnevét, székhelyének címét és adott esetben a faxszámát és e-mail címét):

    ÉRTESÍTEM / ÉRTESÍTJÜK (*), HOGY EZZEL ELÁLLOK / ELÁLLUNK A SZERZŐDÉSTŐL:

    áruk vásárlására vonatkozó szerződések (kérjük, ide írja a termékleírást)

    ................................................................................................................................................(*)

    szolgáltatási szerződések (szolgáltatás leírása)

    ................................................................................................................................................(*)

    A MEGRENDELÉS DÁTUMA (*) / A VÉTELI DÁTUM (*)

    A FOGYASZTÓ / FOGYASZTÓK KERESZTNEVE ÉS VEZETÉKNEVE:

    ............................................................................................

    FOGYASZTÓ / FOGYASZTÓK CÍME:

    A FOGYASZTÓ / FOGYASZTÓK ALÁÍRÁSA

    (csak abban az esetben, ha ezt az űrlapot papír formában küldi)

    DÁTUM

    (*) A nem megfelelőt húzza át vagy töltse ki az adatokat.

    találja. Ha nem tartja be az utasításokat, ezzel lassíthatja a termék visszaküldésének folyamatát. A visszaküldött termék fogadását a szolgáltató biztosítja a csehországi kirendeltségén, a szállítással járó költségeket a szállítóhoz a szolgáltató állja a saját költségére. Ha a visszaküldött termék csomagolása károsodott lesz vagy a termék más része, akkor a szolgáltató a vásárlónak kiszámlázhatja a termék eredeti állapotába való visszaállítását.