Nagy verseny

8.000 Ft feletti vásárlás esetén 10%, 24.000 Ft feletti vásárlás esetén 20% KEDVEZMÉNY a kosárban

Irányelvek a vámkezeléshez és a felmerülő költségek kompenzációjához

Irányelvek a vámkezeléshez és a felmerülő költségek kompenzációjához

 

1. Mikor van ok a szállítmány vámkezelésére?

 1.1 A megrendelt áru, ami nem Raktárkészlet, vámkezelve lehet, ha a rendelés összege több, mint 4700 Ft. Tapasztalataink szerint azonban, ha a rendelés összege 12750 Ft -ig terjed, akkor csak az esetek 0,1%-a van vámkezelve.

2. Milyen dokumentumok szükségesek a zökkenőmentes vámkezeléshez?

 2.1 Ha a csomagját vámkezelés miatt lefoglalják, akkor a Magyar Posta írásban fel fogja szólítani, hogy nyújtsa be a szükséges három dokumentumot.

Első dokumentum, amit be kell nyújtani, az a vásárlást igazoló dokumentum. Ezt az iratot a Megrendeléseim részben a szóban forgó rendelésnél található PDF számlára klikkelve töltheti le. Tekintettel arra, hogy a rendelésében szereplő termékeket több raktárból küldhetik, tehát fokozatosan, több csomagban küldhetik el, a vásárlási nyugtán jelölje meg a konkrét tételt, amire a vámkezelés vonatkozik.

Második dokumentumként a fizetési igazolást vagy banki kivonatot kell leadni. Erre a célra elegendő az internetes bankolás print screenje vagy a postautalvány feladóvevénye.

Végül pedig töltse ki a felhatalmazás, hogy a Magyar Posta vámkezelhesse a csomagot. Ezt a felhatalmazást a dokumentumok benyújtásáról szóló felszólítással együtt elküldik, elektronikusan  ITT. tölthetik le. A felhatalmazást elég kitölteni (név, cím, dátum) és aláírni.

Az összes dokumentumot e-mailben küldje el a következő címre: sklad.praha120@cpost.cz (a csatolmány max. mérete 4 MB lehet, és csak .jpg, .pdf, .doc formátumok lehetnek). Az e-mail tárgyaként tüntessék fel a csomag raktári és feladási számát (ha nem elérhető, akkor elég a raktári), amit a külföldről kapott, a szállítmányról szóló értesítésben megtalál.

Ha a dokumentumokat nincs lehetősége e-mailben elküldeni, akkor adja fel borítékban a következő címre: Pošta Praha 120, odbor celní deklarace, Plzeňská 139, 220 00, Praha 5 - Košíře.

3. Milyen bonyodalmak fordulhatnak elő?

 3.1 Ha betartja a fent már felsorolt feltételeket, akkor semmilyen bonyodalomnak nem szabadna történnie. Ha az árut esetleg lefoglalnák, akkor visszafizetjük a rendelés árát. Az esetleg más bonyodalom esetén lépjen kapcsolatba velünk.

4. Milyen hosszú ideig tart a vámkezelés?

 4.1 Maga a vámkezelés általában 2-3 napig tart. Késedelem a vámkezelési határozat kézbesítése és a dokumentumok benyújtására elküldött felszólítás között lehet, majd a kért dokumentumok kézbesítésekor az ügyféltől a postára. Összességében tehát 5-10 nappal számoljon.

5. Milyen költségek merülhetnek fel a vámkezeléssel kapcsolatban?

 5.1 A vámkezeléssel ezek a költségek merülhetnek fel: ÁFA, vám és a postai illeték a vámkezelés alatti képviseletért.

6. Milyen a Shipgratis.hu webáruház hozzáállása a vámkezeléshez és a költségekhez?

 6.1 Mivel Önöket, a mi ügyfeleinket tiszteljük, ezért ezt a helyzetet mindig az Ön megelégedésére oldjuk. A vámkezeléshez Ügyfélszolgálatunk nyújt együttműködéstHa a szállítmányra vámtartozást szabnának ki, akkor a szállítmány átvételekor Ön ezt az összeget kifizeti a postán. A vámdíjszabást és az illetékről szóló okmányt ezután be kell scannelni és elküldeni a kuponnal az Ügyfélszolgálatunk, Kategóriaként válassza ki a „Vámeljárás” menüpontot. A vámot, adót és a vámkezeléssel járó költségeket vagy a következő vásárlásra érvényes kedvezményre jogosító kuponnal vagy visszatérítéssel fogjuk megtéríteni. A kompenzációt csak azok az ügyfelek kaphatnak, akik az árun ne vállalkozási céllal vásárolták.